12/1-13 Jossans 22 års dag

Min kompis Jossan fyller 22 år och jag ville göra något speciellt åt henne i födelsedags present.
Jag tänkte att jag skulle rita av henne.
Så jag tog en fin bild på henne som jag har knäppt själv.
Men ju mer den började bli färdig så kändes det som om det saknades något.
Längst nere i ett av hörnet blev det ett stort utrymme som var helt blankt.
Den riktigt ropade teckna någonting här!
Jag funderade och funderade...
 
Men sen slog det mig!
Det var ju självklart!
Jag ska teckna av hennes lilla katt Ellen.
För det kändes så rätt.
För hade Jossan blivit en katt istället för människa så hade hon blivit en liten Ellen. ;)
För jag tycker dom är så lika. :)
 
Sen fick teckningen en fin svart ram.
Jag blev jätte nöjd med den.
Men lite nervös var det ändå, då jag gav henne den.
Men jag tror att hon gillade den. :)
Hon blev i alla fall jätte glad.
 
Så här blev resultatet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0