Jag heter Knäckt-Lars, men jag kallas även för Eva

Nu har min lillebror blivit offer igen. XP
Men man ser i alla fall att det är Robin :)
Sen klämde jag även in hans berömda replik
" Hej! Jag heter knäck-Lars, men jag kallas även för Eva"
Hel festligt tycker jag, men nu får vi se vad brorsan tycker XP
Eller jag vet redan...
Haha...
Jag vet att han inte tycker om när jag använder honom som offer när jag tecknar. XP
Så nu frågar jag....
Haha...
Det blev en reaktion XP
Jag citerar Robin...
"Så där raka tänder har jag inte!"
Haha... Nä jag vet men tänkte vara "lite" snäll.
Jaha, tack för den du XP
Haha... XP
Ja ja, min bror är som han är. XD
Men den dagen han inte har någon kommentar och bara står där och säger WOW.
Då vet jag att jag har gjort ett mästerverk. XD
 
Så här blev i alla fall resultatet :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0