Charlie Chaplin från filmen City lights

Hej!
 
Samtidigt som jag på började teckningen på Rufus Sewell så började jag även på en teckning på Charlie Chaplin.
Bilden är tagen från filmen City lights.
Jag förälskade mig i den bilden och den scenen på en gång, man kan säga att det var kärlek vid första ögonkastet.
Så när det blir så mycket känslor så brukar går det åt pippan.
Och det gjorde det!
Jag krånglade och jag krånglade.
Jag älskade den bilden så mycket så bara ett BRA duger inte!
 
Men så satt jag mig ner på gräset, lutade ryggen mot en sten och njöt av att solen äntligen hade tittat fram.
Tog fram teckningen och började arbeta.
Så där satt jag mitt på en gräsfläck i Furuvuks djurpark och tecknade, medans alla andra åkte karuseller.
Kanske var det att just i det ögonblicket var jag som lyckligast som gjorde att allt släppte och jag lyckades få bilden så som jag ville ha den.
 
Så ett stort tack till Furuviks djurpark och alla mina nära och kära :)
 
Så här blev resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0